Wednesday, May 25, 2011

3. Ettevalmistused,1

"...Su isa püüdis oma põhja minevat firmat päästa. Ta võttis laenu rahapesuäridest, enamasti rikastelt vanadelt, kes ajasid oma ärid püsti ebaseaduslikul teel. Ta ei teadnud, mis kõik sellega kaasneb. Kuid ta ei suutnud ühele neist võlga tagasi maksta...," rääkis Theo Andie'le, mida viimane oli palunud tal teha. Andie tõusis laua tagant püsti.
"Andie, sa ju ise tahtsid, et ma sulle kõik räägiksin," tuletas Theo talle meelde.
"Ma tean, aga ma ei jäta seda nii!" hüüdis Andie ning juba oli ta toast väljunud. Ta jõudis pimedasse koridori, kus oli ennemgi olnud ning läks sihikindlalt vasakult teise ukse juurde.
"Kuhu nüüd?" küsis Theo, kes talle järgnenud oli.
"Vaata mind," lausus Andie ning vajutas lingi alla, lastes uksel pärani vajuda. Rachel ning tema kihlatu olid endiselt kabinetis, liiga hõivatud, et avatud ust tähele panna. Kuid Andie't see ei heidutanud.
"Khm-khm," ümises ta.
"Andie!" hüüatas Rachel pigem etteheitvalt kui üllatunult.
"Te varjasite minu eest kõike," lausus Andie rahulikult, kuid külmalt, lootes, et Rachel ja mees saavad aru, millest ta rääkis. Mõlemad olid vait ning vahetasid omavahel pilgu.
"Aga ma tahan aidata," lausus Andie lõpetuseks. Mees vaid noogutas ning lausus pigem Theo'le kui Andie'le: "Kohtume 10 minuti pärast nõupidamisruumis."
Enne veel, kui Theo ukse kinni lükkas, kuulis Andie Rachel'i protestivat häält.
-
"...Jerry Wilkins, kodanikunimega Jeremy Wilson, 42, on praeguseks teadaolevalt tapnud 4 inimest, tegeleb uimastite maaletoomisega. On kahel korral põgeneneud vanglast, on loomulikult tagaotsitav. Kuna ma näen, et politseil suuri võimalusi tema kinni nabimiseks pole, arvan ma, et meie peaksime sekkuma," tutvustas Theo lühidalt Andie vanemad tapnud meest.
Nad olid taas pika toolidest ümbritsetud lauaga toas. Theo seisis tahvli ees, aeg-ajalt sinna rääkimise kõrvalt märkmeid tehes. Tuba oli rahvast täis. Kokku olid kutsutud ilmselt kõik hoones olevad inimesed, nende hulgas ka Andie.
"Hääletame," pakkus Rachel, kes istus Andie kõrval. Theo oli esimene, kes käe tõstis.
"Pole vaja hääletada. Meie ülesanne on võidelda kurja vastu. Otsus on vastu võetud," lausus Rachel'i kihlatu, kelle nime Andie veel ei teadnudki, kuid kes istus laua otsas ja oli ilmselgelt vägagi mõjuvõimas.
"Kingston," viipas ta oma paremal käel istuvale lokkis juustega mehele,"sina saada patrull välja igale linnast välja viivale lõigule. Turner, Smith ja Wesley uurivad Wilson'i võimalikke peidupaiku. James, Cartler kandke hoolt varustuse eest. Rachel uurib Wilson'i eraelu," jagas mees kõigile ülesandeid ning pöördus kõige viimasena Theo poole.
"Sina vaata, et ükski politseinik meie tegevusest teada ei saaks," lausus ta. Nii mõnedki turtsatasid enne, kui toast väljusid.
"Ülejäänud - olge valvel ja kättesaadavad," hüüdis mees veel üle toa. Andie tõusis viimaks laua tagant püsti.
"Ja mina?" küsis ta. Taas tekkis paus, mille lõhkus Rachel.
"Diego, me ei peaks teda ohtu seadma," lausus Rachel.
"Ta ise tahab seda," vastas Diego. Toast olid lahkunud kõik peale Andie, Rachel'i, Diego ja Theo.
"Tal pole väljaõpet."
"Ta oleks hea peibutis."
"Ta on kõigest süütu ohver. Teda tuleks kaitsta!" ei andnud Rachel alla.
"Äkki kuulate, mis Andie'l endal öelda on?" sekkus nüüd ka Theo. Tekkis vaikus ning Andie otsustas, et võib selle ära kasutada.
"Ma tahan aidata. See oleks aus, sest mina olen ikkagi ka tema ohver..,"
Rachel lõi rusikaga vastu lauda.
"Kas mina olen ainus, kes tema heaolu eest seisab!?" hüüdis ta. Diego pöördus Theo poole ning lausus:"Theo võib talle õpetada enesekaitset." Theo noogutas.
"Meil pole aega!" vaidles Rachel vastu.
"Ainult kõige hädavajalikumad nipid," lausus Theo.
"Me peaks süütuid kaitsma, mitte neid ohtu seadma!" ei lõpetanud Rachel. Diego ei teinud enam oma kihlatust välja, vaid pöördus Andie poole.
"Kas sa oled oma otsuses kindel?"
Naine seedis hetkeks küsimust, kuid vastas siis selgesõnaliselt.
"Jah."

No comments:

Post a Comment